Виховний захід на тему: «Подорож морями інформатик»
Мета виховна: виховання почуттів дружби та взаєморозуміння;
навчальна:    навчання   швидко   знаходити   вірну   відповідь   на       поставлене запитання, а також логічно мислити при виборі відповідей;
розвиваюча: розвивання спритності, творчої активності.
   Обладнання:  презентація "Подорож морями інформатик", картки    із висловами, прислів'ями, 3 аркуші паперу формату А4, грамоти.
Сценарій заходу
Ведучий 1.
Інформатика — наука,
Про яку скажу вам так,
Що без неї не запустиш
Ні ракету, ні літак.

Ось включаю я комп'ютер,
Загорається екран,
Натискаю кнопку Enter
І пірнаю в океан.
Ведучий 2.
Тож почнімо конкурс Юних інформатиків за назвою "Подорож морями інформатики". Сьогодні я вас запрошую у подорож, але не просту, а казкову подорож океаном комп'ютерних знань на чудовому кораблі.
 Ведучий 1.
Перш за все нам потрібно познайомитися з учасниками конкурсу, тобто командами. Для цієї подорожі нам потрібно обрати капітанів та придумати командам назву своїх кораблів. (Представлення команд).
Ведучий 2.
Та яке змагання без журі? Оцінити ваші вміння, знання люб'язно погодилися:
(оголошує членів журі)
Ведучий 1.
Команди познайомилися одна з одною. Отже, можна розпочинати конкурс. Ми розпочнемо його з острова „Розминки". Мешканці острова просять розібратися з запитаннями, яким вони не можуть дати раду. Вам необхідно дати правильні відповіді на поставлені запитання. Журі стежить за відповідями учасників та веде підрахунки. За правильну відповідь - 1 бал.
Ведучий 1. Запитання для першої команди:
1. Наука, що вивчає властивості інформації, закономірності її пошуку, збирання, збереження, передавання і обробки? (інформатика)
2.Яка найменша одиниця кодування інформації? (біт)
3.Назвіть пристрій введення інформації, розташований на вашому робочому місці (клавіатура)
4. Програма, яка дає змогу опрацьовувати тексти?(текстовий редактор)
5.     Шкідлива програма (вірус)
6.     Програма для створення текстових документів (WORD)

Ведучий 2. Запитання для другої команди:
1.Назвіть пристрій введення інформації, розташований на вашому робочому місці. (монітор)
2.Як називається покажчик, який вибирає на екрані об'єкти для подальшої роботи?(курсор)
3.Назвіть пристрій для введення графічної інформації.(сканер)
4.Значок, який є посиланням на існуючий файл чи папку (ярлик)
·        Пристрій для підключення до Інтернету (модем)
·        Програма для створення презентацій (POWER POINT)

 (Результат за 1 конкурс).
Ведучий 2.
 Антична мудрість говорить: "Знання - це сила". Ви показали наскільки ви сильні знаннями. Ми з вами вже відвідали перший острів та отримали перші бали. Доведеться добре попрацювати й надалі, щоб їх було більше, ніж у команди суперника.
Ведучий 1: А зараз ми запрошуємо по 1 дуже творчому учаснику з кожної команди отримати завдання для роботи в програмах PAINT
Ведучий 2: Завдання такі:
·         Створити малюнок «Букет любій мамі» в графічному редакторі PAINT
Учасники сідають за комп’ютери та починають працювати
Ведучий 1:  Поки по 2 представники від команд працюють за комп’ютерами, з іншими ми починаємо конкурс „Пантоміма”.
Ведучий 2: Зараз команди за допомогою міміки й жестів будуть зображати той предмет з інформатики, що написаний у них на аркуші. Інші команди повинні відгадати, що вони зображають.
Ведучий 1: Прошу  одержати в мене завдання. На підготовку дається 1 хв. За відгадане слово команда отримає 1 бал.
На карточках написано: Зобразити мімікою й жестами:
для команди 1:   сканер,   ком’ютер  завис
для команди 2:   принтер,  комп’ютерний вірус
Ведучий 2: Поки команди думають, а ми прочитаєм правила поведінки в кабінеті інформатики.

Ось зайшли ми всі до класу,
Інформатика у нас.
Галасує та стрибає
Наш невихований клас.

П’є Миколка зараз «Колу»
І на клаву щедро ллє.
А Іванко у розетці
Щось там гвоздиком довбе.

Не сиджу і я без діла –
Викрутку свою узяв
І системний блок швиденько
На частинки розібрав.

Ведучий 1
Флешку з вірусами хутко
Мій товариш підключив
І програми всі у компі
За хвилину замочив.

І тепер у нашім класі
Вчитель інформатики
То словами, то на пальцях
Нам будує графіки.

Без компів нам на уроці
Стало дуже сумно.
Виконуйте всі правила,
Поводьтеся розумно.
Ведучий 1: Отже, слово командам. Запрошуємо  1-шу   команду.
По черзі команди демонструють свої мініатюри.
 Ведучий 2.
 По курсу острів "Музичний". На цьому острові мешканці вимагають від вас знань. Але не турбуйтеся, вам необхідно лише згадати та написати слова з інформатики, які б містили ноти: до, ре, мі, фа, соль, ля, сі. Перемагає та команда, яка більше придумала слів за 2 хвилини. Конкурс оцінюється 1 слово – 1 бал.
Ведучий 1. Обережно, праворуч від кораблів мілина. Щоб не сісти на мілину, треба обов'язково пройти "Реставрацію". Кожну команду очолює капітан. Давайте перевіримо їх логічне мислення. Завдання капітанам - з окремих слів скласти вислів. Хто швидше і вірно складе - отримує 2 бали.
Вислів: І. Від майстра на набирайся вправності, а від комп'ютера - розуму.
Вислів: 2. Розумній людині будь-яка справа не страшна з комп'ютером.
 Ведучий 2. Наші кораблі, пройшовши всі випробування, до того ж не сівши на мілину, потрапили на останній острів "Літературний". Кожна команда повинна скласти з двох частин прислів'я. Виграє та команда, яка першою складе усі прислів'я. одне прислів’я – один бал
Команда І.
 І.Що натискаєш - те й маєш.
2.Натиснеш кнопку -отримаєш результат.
3.Людина припускає, а комп'ютер розподіляє.
4.Один комп'ютер добре, а два краще.
5.Інформатика - мати всіх фанатиків.
6.Компютеру слово, а він тобі 1000.
7.Рослина тягнеться до сонця, а учень до комп'ютера
Команда II.
1.Людина красна розумом, а комп'ютер - пам'яттю.
2.У невмілого інформатика очі не болять.
З.Учи інформатику не до старості, а до смерті.
4.Компютер усьому голова.
5.Звикай до комп'ютера змолоду - не будеш знати на старості голоду.
6.На комп'ютері не мудруй багато, а працюй завзято.
7.У комп'ютерному класі будеш працювати вволю, то матимеш долю.
(Підведення підсумку за 5 конкурс).
Ведучий 1. Хочу вас привітати з тим, що ви бездоганно впоралися з усіма труднощами, які приготувало вам море. І оскільки ми з вами покинули останній острів, то продовжуємо своє плавання по безкрайому океану комп'ютерних знань!
Ведучий 2: Ну а поки журі рахує, то я розповім вам щось цікавеньке:
·        Близько 400 років тому винайшли механічну обчислювальну машину.
·        Близько 150 років тому винайшли друкарську машинку. 
·        80 років тому була здійснена перша телевізійна передача.
·        70 років тому зроблений перший електронний комп’ютер. 
·        57 років тому початок кольорового телемовлення.
·        30 років тому виник Інтернет
 
А зараз слово надається журі,
(Нагородження переможців і учасників).
Ведучий 2. На жаль, гра закінчилася. Та ми побували на багатьох островах, дізналися багато нового та, звичайно ж, вдосконалили свої знання.
До нових зустрічей!


Немає коментарів:

Дописати коментар