Гурток «Юні інформатики»
Навчальні програми з позашкільної освіти науково-технічного напряму/ за ред. Биковського Т. В., Шкури Г. А. - К.:УДЦПО, 2014. - В.2. -207 с.
Рекомендовано Міністерством освіти і науки україни
лист № 1/11-17865 від 11.11.2014р.
Керівник гуртка: Кривчанська Антоніна Василівна
Рекомендовано Міністерством освіти і науки україни
лист № 1/11-17865 від 11.11.2014р.
Керівник гуртка: Кривчанська Антоніна Василівна
В гуртку «Юні інформатики» займаються учні 6-7 класу в кількості 15 учнів.
Розклад занять гуртка:
Понеділок - 16.00 год
Середа - 16.00 год
Розклад занять гуртка:
Понеділок - 16.00 год
Середа - 16.00 год
Мій вибір стати вчителем був сформований простою необхідністю кадрів з одного боку та працевлаштуванням з іншого. Але пропрацювавши у школі декілька років, зрозуміла, що це - моє покликання. Мені подобається спілкуватися з учнями, навчати їх чомусь новому, бачити їхнє задоволення від отриманих перемог і не лише на конкурсах та олімпіадах, а й на звичайних уроках. Дуже приємно бачити, коли в дитячих очах горить вогник до знань. У такі моменти це стимулює мене до самовдосконалення та саморозвитку.
Прийшовши додому, задумуєшся, як підготуватись до наступного уроку, які нові методи і технології застосувати, щоб зберегти той вогонь до знань, щоб не розчарувати дітей.
Тому у своїй роботі намагаюсь активно співпрацювати з учнями як на уроках, так і в позаурочний час. У першу чергу співпраця базується на зацікавленості учнів до тієї чи іншої теми. Наприклад, при вивченні текстового процесора Word можна запропонувати учням 5-7класів створити листівку-привітання або оформити фото улюбленого актора, співака, футболіста і т.д. При вивченні PowerPoint можна створити презентацію "Моє захоплення". Вивчаючи Publisher, учні старших класів навчаються створювати календарі, де використовують власні фото. Тобто, методом підбору цікавих тем для виконання того чи іншого завдання можна спонукати дитину до вивчення різноманітних програм.
На заняттях гуртка я працюю з учнями 6-7 класу, бо саме ці діти потребують найбільшої уваги, тому що у цей період формується зацікавленість до тих чи інших сфер діяльності.
Тому сновна мета курсу – забезпечити стійке володіння гуртківцями основами знань про процеси перетворення, збереження і використання інформації, розкриття значення інформаційних процесів у формуванні сучасної системно-інформаційної картини світу, розкриття ролі інформаційних технологій в розвитку сучасного суспільства, вироблення практичних навичок свідомого і раціонального використання комп'ютерів у повсякденній практичній, зокрема, навчально-пізнавальній діяльності учнів.
Мета і завдання позашкільної роботи у гуртку інформатики не тільки продовжують завдання загальноосвітньої школи при вивченні ІКТ, але і суттєво їх доповнюють.
Програма занять спрямована на реалізацію наступних завдань:
Прийшовши додому, задумуєшся, як підготуватись до наступного уроку, які нові методи і технології застосувати, щоб зберегти той вогонь до знань, щоб не розчарувати дітей.
Тому у своїй роботі намагаюсь активно співпрацювати з учнями як на уроках, так і в позаурочний час. У першу чергу співпраця базується на зацікавленості учнів до тієї чи іншої теми. Наприклад, при вивченні текстового процесора Word можна запропонувати учням 5-7класів створити листівку-привітання або оформити фото улюбленого актора, співака, футболіста і т.д. При вивченні PowerPoint можна створити презентацію "Моє захоплення". Вивчаючи Publisher, учні старших класів навчаються створювати календарі, де використовують власні фото. Тобто, методом підбору цікавих тем для виконання того чи іншого завдання можна спонукати дитину до вивчення різноманітних програм.
На заняттях гуртка я працюю з учнями 6-7 класу, бо саме ці діти потребують найбільшої уваги, тому що у цей період формується зацікавленість до тих чи інших сфер діяльності.
Тому сновна мета курсу – забезпечити стійке володіння гуртківцями основами знань про процеси перетворення, збереження і використання інформації, розкриття значення інформаційних процесів у формуванні сучасної системно-інформаційної картини світу, розкриття ролі інформаційних технологій в розвитку сучасного суспільства, вироблення практичних навичок свідомого і раціонального використання комп'ютерів у повсякденній практичній, зокрема, навчально-пізнавальній діяльності учнів.
Мета і завдання позашкільної роботи у гуртку інформатики не тільки продовжують завдання загальноосвітньої школи при вивченні ІКТ, але і суттєво їх доповнюють.
Програма занять спрямована на реалізацію наступних завдань:
§ психологічна підготовка гуртківця до спілкування з комп'ютером, розширення кругозору дитини;
§ створення умов для реалізації особистісно орієнтованого підходу до навчання, виховання та розвитку особистості;
§ формування комп'ютерної грамотності, стійкого інтересу до спілкування з ЕОМ, формування умінь і навичок роботи з ЕОМ;
§ створення умов для професійного самовизначення вихованців, обґрунтованого вибору ними професії з урахуванням здібностей, уподобань та інтересів;
§ виховання культури праці, відповідальності за результати власної діяльності;
§ формування й розвиток позитивних якостей емоційно-вольової сфери особистості, таких як працелюбство, наполегливість у досягненні мети;
§ формування наукового світогляду гуртківців, інформаційної культури, як складової частини культури, необхідної для повноцінного життя у технологізованому світі, який швидко змінюється.
На першому занятті я провела гру «Весела квіточка». Метою цієї гри було визначення очікуваних результатів учнів від роботи у гуртку "Юні інформатики"
Учитель, школа, знання - це те, без чого людина ніколи не досягне того, що називається вершиною втілення свого "я", без чого неможливо стати досконалою людиною. Для досягнення цієї вершини доводиться бути першопрохідцем: шукати, творити, вчитися. Саме ці слова про молодого талановитого і мудрого вчителя - Антоніну Василівну. Вона - педагог за покликанням. Як кажуть у нараді - учитель від Бога. На її уроках інформатики кожен учень працює із задоволенням, має можливість проявити себе, спробувати свої сили.
ВідповістиВидалитиАнтоніна василівна вміє працювати, проявляє ініціативу, ставить масштабні завдання і вміє їх використовувати.
То ж Антоніно Василівно ніколи не зупиняйся на досягненому, а шукай, реалізовуй, удосконалюй!
Професійних успіхів тобі, здійснення заповітних мрій та сподівань!
Ми,учениці Антоніни Василівни,щиро. вдячні ій за знання,які вона дала з інформатики нам, а також за цікаві конкурси та практичні заняття
ВідповістиВидалитиДякую! Дуже приємно отримувати похвалу з дитячих вуст. Я пишаюсь такими учнями, як ви)) Молодці!!!
ВідповістиВидалити